دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا داور ونوس ابراهیمی انتشارات سمت با عنوان پیش بینی فروش عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا اوضاع اقتصادی جهانی ، ویژگی های جمعیتی بازار ، نرخ رشد جمعیت ، وضعیت رقباء ، اوضاع فرهنگی جامعه ، سرعت پیشرفت های تکنولوژیکی ، تحولات ی و . . . مشکلات مربوط به تخمین نادرست تقاضا مشکلات مربوط به برآوردهای کمتر از واقع 2- مشکلات مربوط به برآوردهای بیشتر از میزان واقعی معایب برآورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا افزایش هزینه ها &nb .